Jak grać? #4 - Rodzaje walk

Hola Steemmonsterzy!

W poprzednim poście pokazaliśmy Wam jak wygląda walka w grze Steem Monsters. Pora więc na omówienie rodzajów walk.

jak grac.png



Zanim przejdziemy do meritum ponownie zaczniemy od przyjemności. Dziękujemy @jacekw, @kargul09, @pkocjan oraz @samarek69 za Wasze komentarze. Wśród Was znajduje się zwycięzca tej oto pięknej karty:

nagroda.png

Posiadaczem złotego Rexxie zostaje @samarek69. Gratulujemy i zapraszamy wszystkich do udziału w kolejnej zabawie.



RODZAJE WALK

Ja mogliście zauważyć w poprzednim wpisie, zawsze przy rozgrywaniu swojej walki otrzymujemy informację na jakich zasadach będziemy walczyć.

informacje_o_walce.png

Na powyższym screenie z gry widzimy:

  • jaki splinter możemy użyć w tej konkretnej walce,
  • z ilu punktów many może być maksymalnie złożona nasza drużyna,
  • zasady walki.

Tworząc swój zespół powinniśmy uwzględnić wszystkie trzy punkty. O ile dwa pierwsze nie powinny nikomu sprawić trudności, tak nad trzecim warto się chwilę zastanowić. W grze możemy natrafić na klika różnych zasad obowiązujących w walce. Warto się z nimi zapoznać, gdyż dobór kart pod zasady obowiązujące w danej walce może przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść.

NazwaSymbolOpis
Aim Truerule_aim_true.pngPotwory atakujące wręcz oraz na odległość zawsze trafiają w swój cel.
Back to Basicsrule_back_to_basics.pngPotwory tracą wszystkie umiejętności specjalne.
Broken Arrowsrule_broken_arrows.pngPotwory atakujące na odległość nie mogą zostać użyte w walce.
Lost Legendariesrule_lost_legendaries.pngW walce nie mogą zostać użyte legendarne potwory.
Melee Mayhemrule_melee_mayhem.pngPotwory walczące wręcz mogą atakować z każdej pozycji.
Reverse Speedrule_reverse_speed.pngPotwory z najniższą szybkością atakują jako pierwsze. Mają one też największą szansę na uniknięcie ataku.
Rise of the commonsrule_rise_of_the_commons.pngW wale można użyć tylko potworów common oraz rare.
Silenced Summonersrule_silenced_summoners.pngPrzywoływacze nie posiadają swoich umiejętności.
Standardrule_standard.pngRozgrywka podstawowa, bez modyfikacji zasad oraz mechaniki gry.
Super Sneakrule_super_sneak.pngWszystkie potwory atakujące wręcz posiadają umiejętność specjalną sneak.
Taking Sidesrule_taking_sides.pngPotwory neutralne nie mogą zostać użyte w walce.
Target Practicerule_target_practice.pngWszystkie potwory atakujące na odległość oraz magią posiadają umiejętność specjalną snipe.
Unprotectedrule_unprotected.pngPotwory nie posiadają zbroi.
Up Close & Personalrule_up_close_personal.pngTylko potwory atakujące wręcz mogą zostać użyte w walce.
Weak Magicrule_weak_magic.pngAtak magiczny najpierw trafia w zbroję, a następnie w zdrowie przeciwnika.

W tabeli przedstawiliśmy rodzaje zasad walk jakie obecnie występują w grze. Może się zdarzyć, że już niedługo zostaną wprowadzone kolejne co sprawi, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza.


A teraz czas na kolejną zabawę. Dajcie znać jaki zespół wystawilibyście do walki na poniższych zasadach.

zasady_gry.png

Umówmy się, że bazujemy na kartach dostępnych w lidze srebrnej / silver. Z niecierpliwością czekamy na Wasze komentarze.



TURNIEJ NA DZIŚ

Termin: 21.02.2019r. godz.: 18:00.
Liga: Srebrna.
Zasady: Podwójna eliminacja, BO3.
Zasady specjane: W każdym pojedynku należy użyć jedną złotą kartę (przywoływacz bądź potwór).
Niedozwolone karty: Selenia Sky oraz wszyscy 2 i 5 manowi przywoływacze.
Nagrody:

  • I miejsce - 30 STEEM,
  • II miejsce - 15 STEEM,
  • III miejsce - 10 STEEM,
  • IV miejsce - 5 STEEM.

Zapisy: Challonge.
Komunikacja:Discord.
Organizator: @zaku.


Życzymy powodzenia i do następnego!