Jak grać? #4 - Rodzaje walk

Hola Steemmonsterzy!

W poprzednim poście pokazaliśmy Wam jak wygląda walka w grze Steem Monsters. Pora więc na omówienie rodzajów walk.

jak grac.png



Zanim przejdziemy do meritum ponownie zaczniemy od przyjemności. Dziękujemy @jacekw, @kargul09, @pkocjan oraz @samarek69 za Wasze komentarze. Wśród Was znajduje się zwycięzca tej oto pięknej karty:

nagroda.png

Posiadaczem złotego Rexxie zostaje @samarek69. Gratulujemy i zapraszamy wszystkich do udziału w kolejnej zabawie.



RODZAJE WALK

Ja mogliście zauważyć w poprzednim wpisie, zawsze przy rozgrywaniu swojej walki otrzymujemy informację na jakich zasadach będziemy walczyć.

informacje_o_walce.png

Na powyższym screenie z gry widzimy:

  • jaki splinter możemy użyć w tej konkretnej walce,
  • z ilu punktów many może być maksymalnie złożona nasza drużyna,
  • zasady walki.

Tworząc swój zespół powinniśmy uwzględnić wszystkie trzy punkty. O ile dwa pierwsze nie powinny nikomu sprawić trudności, tak nad trzecim warto się chwilę zastanowić. W grze możemy natrafić na klika różnych zasad obowiązujących w walce. Warto się z nimi zapoznać, gdyż dobór kart pod zasady obowiązujące w danej walce może przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść.

Nazwa Symbol Opis
Aim True rule_aim_true.png Potwory atakujące wręcz oraz na odległość zawsze trafiają w swój cel.
Back to Basics rule_back_to_basics.png Potwory tracą wszystkie umiejętności specjalne.
Broken Arrows rule_broken_arrows.png Potwory atakujące na odległość nie mogą zostać użyte w walce.
Lost Legendaries rule_lost_legendaries.png W walce nie mogą zostać użyte legendarne potwory.
Melee Mayhem rule_melee_mayhem.png Potwory walczące wręcz mogą atakować z każdej pozycji.
Reverse Speed rule_reverse_speed.png Potwory z najniższą szybkością atakują jako pierwsze. Mają one też największą szansę na uniknięcie ataku.
Rise of the commons rule_rise_of_the_commons.png W wale można użyć tylko potworów common oraz rare.
Silenced Summoners rule_silenced_summoners.png Przywoływacze nie posiadają swoich umiejętności.
Standard rule_standard.png Rozgrywka podstawowa, bez modyfikacji zasad oraz mechaniki gry.
Super Sneak rule_super_sneak.png Wszystkie potwory atakujące wręcz posiadają umiejętność specjalną sneak.
Taking Sides rule_taking_sides.png Potwory neutralne nie mogą zostać użyte w walce.
Target Practice rule_target_practice.png Wszystkie potwory atakujące na odległość oraz magią posiadają umiejętność specjalną snipe.
Unprotected rule_unprotected.png Potwory nie posiadają zbroi.
Up Close & Personal rule_up_close_personal.png Tylko potwory atakujące wręcz mogą zostać użyte w walce.
Weak Magic rule_weak_magic.png Atak magiczny najpierw trafia w zbroję, a następnie w zdrowie przeciwnika.

W tabeli przedstawiliśmy rodzaje zasad walk jakie obecnie występują w grze. Może się zdarzyć, że już niedługo zostaną wprowadzone kolejne co sprawi, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza.


A teraz czas na kolejną zabawę. Dajcie znać jaki zespół wystawilibyście do walki na poniższych zasadach.

zasady_gry.png

Umówmy się, że bazujemy na kartach dostępnych w lidze srebrnej / silver. Z niecierpliwością czekamy na Wasze komentarze.



TURNIEJ NA DZIŚ

Termin: 21.02.2019r. godz.: 18:00. Liga: Srebrna. Zasady: Podwójna eliminacja, BO3. Zasady specjane: W każdym pojedynku należy użyć jedną złotą kartę (przywoływacz bądź potwór). Niedozwolone karty: Selenia Sky oraz wszyscy 2 i 5 manowi przywoływacze. Nagrody:

  • I miejsce - 30 STEEM,
  • II miejsce - 15 STEEM,
  • III miejsce - 10 STEEM,
  • IV miejsce - 5 STEEM.

Zapisy: Challonge. Komunikacja:Discord. Organizator: @zaku.


Życzymy powodzenia i do następnego!